Monday, July 5, 2010

.trying to change.

salam...

ape kebendenye aku tetibe tajuk bahasa omputeh?? wahahaha, lame x post pape2. tup2 tulis omputeh plak ye. wahahaha, lagi 1 minggu i'm going back to become normal students again. yang lifez dier agak2 membosankan sangat2.

seyesly, aku rase mase cepat berlalu. last weekend dalam ari jumaat aku lepak2z kejap ngan klasmate time high skool dulu. seyesly, aku penat tapi aku gagahkan diri aku demi nak jumpe korang. thankz a lot coz korang terima aku jadik kawan korang. even aku masuk lambat, but still korang nak gak kawan ngan aku. thankz guys.

last weekend gak, aku g antao adik aku g daftar kat UTM skudai. kali nie, nie tempat yang paling jauh dia blajar. hopefully, kau akan lebih bagus dari akak kau nie ye. study betol2 ye.

this week is my last week 4 practical training. it ends up really good. i spent a lot of happy and gain a lot of experience. thankz 4 all of you especially lab team. thakz 4 everything. this is what i feel i expressing. wahahaha, sape yang keje kat a & a labs tau la ape aku merepek. 

and untuk blog aku nie, aku ingat nak buat sedikit perubahan. kepada sesiape yang tinggal kata2 mereka di kotak kate2, aku akan balas kemudian ye. and 4 those yang jadik follower aku, aku akan follow korang balik biler aku ade mase ye. thankz guys.

p/s: berusaha siapkan report~

No comments: