Monday, May 10, 2010

.bende baru.

salam..

lame giler x tulis pape, niat hati nak update. tapi rase malas tahap nak toleh sebelah pun x mampu. haha, merepek disitu. skang aku akan lebih malas, aku dah memulakan praktikal aku. since aku nie memang x boleh jauh dari UiTM, make aku wat LI pun kat dalam UiTM.

tapi, nie bukan under UiTM, dier macam 1 company, A & A, kalau x silap. mase aku datang tadi, mostly major keje dier pasal testing water sample. wah, nasib baik ade blajar sikit2 sem lepas. agak penat gak coz banyak giler sample masok. padahal tolong sikit, wahaha tapi tetap besh. baru tadi ade feeling seorang chemist. aish~

yang lagi giler, aku ulang alik dari rumah aku di sungai besi ke shah alam. adekah aku giler?? oho, tidak aku selesa kat rumah sendiri. hahaha, penat2 pun kene redha lepas nie. 

p/s: nak on9 pun rase ngantok.. oho~

No comments: