Friday, October 23, 2009

huayu~

huayu aka mandarin....
akhirnye klas mndarin aku sdah tamat.....
bersame dgn pnghantran cd.....
waaaa... cd lakonan last minute....
sgt2 mngelabah... bnyak rntangan nak siapkn cd itu....

dgn keadaan rakaman mcm sampah....
gmbar yg mcm agak2 huduh....
gaye seorang amatur yg mmg trlampau amatur....

skrip yg mmg amik dri buku...
ditambah dgn penambahan gaye pnceritaan liza....
ditambah dgn kesabaran fana....

aku??? aku mnambah kegelabahan dorang...
hahahha... dgn gaye seorng editor yg x reti mngedit....
kegelabahan makin mnjadi bila....
movie yg aku wat x blh nak publish....
diulangi x boleh okay... tidak boleh!!!

setelah aku mnghabiskn 1 malam tnpe tdio...
gara mngedit dan mncari kesalah aku....
akhirnye aku trpakse tunduk kepade windows media maker itu!!!!
sgt2 bnci mngedit!!!!

akhirnye hasil pertolongan ainnur....
berserta nasihat drp bliau melalui telefon....
dpat gak aku tenyeh membuat vdeo itu....

dengan pempublish kn movie itu make sdah siap kah????
oh tidak... skrip yg di buat dgn penuh prasaan blum dprint...
keadaan lap top yg sperti dapur di kedai mkn... means pnas okay...
sgt2 mncabar aku... ditambah dgn mase yg agak lame untuk mempublish nye....

keadaan lap top aku yg tdak dpt menerima arahan aku...
mnyebabkn printer tidak menerima arahan aku...
hasilnye... kegelabahan tahap trtinggi brlaku...

melihat jam di dinding dapor...
menyebabkan aku ingin mempunyai kuase terbang...
agar aku dpt trus tibe ke klas....
terime kasih kpade member group aku...
fana n liza... tahan dgn skap aku....
yg kadangkala trlebih emosi....

trime ksh juga kepade ainnur and da geng...
krane korang aku dpt idea yg elok skit...
hahah.. utk mngelakkn keburukn video aku...
mnjadi brtmbh terok... thankz!!!!

mntak maaf jge krane pnghasilan pengedittan vdeo yg kurang menarik...
serta lakonan aku yg memmg x lyk utk berlakon...
hahahah... bru tahu betape ssh mnjadi pelakon...

yg penting aku dah siap anto cd tue...
tahniah... hahahha...

p/s: sila jgn buat keje last minute lg okay...

3 comments:

Mizah Ady said...

saadah...sme la kte...
ak pon amek mandarin jgak sem nih..
kehkehekeh..tau xpe.ktorg pon wat last minute.

Mizah Ady said...

saadah...sme la kte...
ak pon amek mandarin jgak sem nih..
kehkehekeh..tau xpe.ktorg pon wat last minute.

Saadah Hamid said...

ya.. mndarin mmbunuh jiwa dan raga kami.. hahahha...