Friday, June 26, 2009

dahulu~

26/6= jumaat~
aku g skool~
just saje2 je~
aku g ngan sorang kwan aku~

x tau nape aku nak sgt g skolah lame aku~
sek men keb sg besi~
trlalu rndu nak jmpe ckgu2 kat ctu~

mlgkah kn kaki aku kat gate skolah~
aku sedar yg dri aku mkin dewase~
rase mcm dah trlalu lame tngglkn nye~
*padahal bru 3 thun.. lame ke???

suasane pun dah brubah~
bnyak perubahan~
rmi gak cikgu2 baru~
still ade ckgu2 lame yg aku knal~

trjmpe je x-ckgu2 aku~
msih x bnyak prubhan yg aku tgk~
trpancar kegmbiraan~
aku pun hepi gak dpat jmpe mreke~

tringt kedegilan n kejhatn aku yg dlu~
hohohoho~
x pnh nak siapkn homework~
smpi ia jdik schoolwork~
hohohoho~
*maafkn kami ckgu~

hope pas nie aku akn ade mase utk jmpe mreke lg~
*thankz utk smue ckgu kat muke bumi nie!!!!
dush2~
*jgn lupe ckgu kamu!!!!!


p/s:entry kali nie aku mcm pooyo je... hohohoh.. bahase yg agak lain.. adoi...

1 comment:

oli said...

tuh jak? citer lah kesalahan ko satuh2 kt cikgu2 kt blog nih... biar pnjg skit... hahahahhahahahhhh... kiddin