Thursday, January 5, 2012

.be positive.

as salam..

entry emosi, maaf. kalau nak stop bace silakan. *tarik nafas dalam2. fuuuuu, ok lately banyak bende yang dirancang x jadik. banyak sangat2. semue x ikut plan yang dirancang. n setiap kali itu berlaku, setiap kali itu jugak try hipnosis diri sendiri supaya jadi manusia yang positif. sentiase ingatkan diri ape yang berlaku ade hikmah nye mungkin.
bukan stakat job, macam2 bende memang mcm x kene tempat. x tau nak cakap macam mane. ok, memang dari dulu lagi dah tanam dalam jiwa yang rezki masing2 Allah yang tentukan. rezki manusia semue x same. ade yang cepat, dan ade jugak yang lambat. itu yang memang dari dulu lagi ditanamkan dalam diri. Allahdullilah, sikit banyak x de la sifat dengki sampai nak membenci kawan2 yang rezki dorang lebih. but, sometimes mereka2 yang dulunya aku teman n tolong pergi mane2. hilang macam tue aje, syaitan dah mula hasut2 kate yang mereka dah senang langsung hilang x tanye khabar. hilang macam pasir pantai yang kene tiup angin gitu. once again, fikir positif. mereka mungkin sibuk dengan alam yang baru. x pe la, mereka mungkin ingat tp terlampau sibuk mungkin. 

i'll try my best to stay positive all the time. yeap, x mo terlampau memikirkan, takut jiwa x tenang mungkin. sabar, bahgian kite mungkin akan sampai cume cepat or lambat saje. oh, by the end on of this month, result terakhir yang memang ditunggu dari dulu akan kluar. nie harapan terakhir, memang harapan setinggi gunung. memang nak sangat. doakan ye kami dapat ape yang kami hajatkan. ok, pen off. daaaa. oh lupe pula, bawah ni ade some quotes yang nak dikongsi. 

credit: http://ihatequotes.net

p/s: aku sentiase doakan kejayaan kalian semue. 

No comments: