Wednesday, April 22, 2009

serabot~

20/4... aku start final... paper 1st aku, thermodynamic..... agak trkezut gak mase tgk paper tue... ape yg aku spot, kuar plak yg lain... huhuhu....ari tue agak kelam kabut skit.... aku g exam ngan kwan2 aku... maka kami prgi la dgn 2 buah kereta... padahal 6 org je.... mcm rmbongan meminang plak... hehehe...
nak dijadikan cter.... jem plak jln... memeber2 aku dah wat muke glabah... ye ar exam start 2.15... kterorg 1.50 still kat atas jln.... padahal dkat je.... plak tue dah msuk UITM, nak crik parking plak... jauh gak psing... nsib baik ader ksong... klu x, mau aku ngan kwn2 aku jdik ayam kat ctu... hehehehe....
pastu nak g tmpt exam plak... tmpt parking tue bwah bkit.... kami pun pnjt la..... punye la pnjat.... x tnggi pun... tp glabah pnye psal.... mcm kelam kabut gak... aku nie lg la x pnh msuk lmbt time exam... cuak gak time tue... dri jauh aku tgk org dah x de ( means smue dah msuk), aku dah start cuak... tp time tue muke aku cool lg... kwan2 aku pun cuak gak.... aku pun mempercepatkn langkah aku.... smpi2 je kat luar dwan exam... aku ltk beg... amik aper yg patut then aku suh dorng gerak dlu....
msuk dlam dwan plak, jgn ckap... maser tue dah pnuh gler.... aku dah cuak.... dah ar cmpur ngan dak lain plak tue.... fuhhhhh... pnuh gler... nsib baik aku nmpak muke dak klas aku... ngan selambe aku crik tmpt duduk aku pun duduk... lecturer yg jge ader tnye asal lwat... kiterorng wat muke sardin trus crik tmpt duduk... nsib baik smpi tpt pde masenye... lbh krg 4 mnit trus start exam....
time exam plak.... aku x tau bdak kos aper.... dorng rmi yg dah siap.... aku plak msih trmangu2.... nak crik ilham la kononye.... hehehe... sudahnye hmpir smue dak kos tue kuar... snang kot exam dorang... sparuh dwan tue kosong... dak klas aku sorang pun x kuar.... ssh kot soalan kterorng... huhuhu...
hbis je exam.... mcm biase ar, mcm2 reaksi muke aku dpt tgk... yg gumbira, sdih, sengal2 ayam, pning2 lalat..... n mcm2 lg.... yg pntng mke aku mcm x de bnde yg brlaku... padahal dlm hati, tuhan je tahu.... kat luar dwan kecoh gak b4 blik.... mcm pasar..housemate aku kuar g tgk wyg.... aku x g... hehehe... nak blik rmh pnye pasal.... snggup tol aku....nie la pngalaman hari 1st exam... klakar gak... so skang aku n kekawan dah brazam nak dtg awal.... hehehehe.... mmg aritue sgt2 srabot...

smpi sni dulu...... chow chin chow....

No comments: