Sunday, October 24, 2010

.convo.

3 kate2 mereka


salam...

waaaaaa, kawan2 i dah convo... biler plak turn i nak convo.. sob2.. kene bertahan untuk 1 sem je lagik.. waaaaaa, nak munge!!! (*tetibe)...

pape pun congrate wat kawan2 i yang dah convo.. pape pun korang nampak cun la pakai jubah tue... *ayat budak terdesak nie.. huhu, hope korang dapat yang terbaik ye... ^_^.. bawah nie gambar2 mereka yang i culik dari pesbuk mereka... ampun ye kawan... huhuhuhu~

.congrate ye cik ateh.


.tahniah ye cik mieja.

.tahniah ye cik ila.

p/s: oh, kene fikir pasal pinal exam dulu ye cik saadah oi.... T_T

Wednesday, October 20, 2010

.baru practical.

2 kate2 mereka
salam...

baru je practical training presentation je, dah macam hampeh... sure la tadi i glabah giler, x penah2 i glabah macam tue seumur hidup.. hihihi, x tau la kenape present kali nie wat i macam glabah ya amat.. baru je present tok practical training nye, yang hanye lulus atau gagal.. x de gred... aish~

nie kalau present untuk final year projeck mesti kene prepare 1 minggu awal.. em, waaaaaaaaaaa.... 


p/s: kalau la ade topeng otromen, memang i pakai tadi... huhu~

Tuesday, October 19, 2010

.presentation.

0 kate2 mereka
salam...

tomorrow gonna be my 'big day'.. presentation for my practical training.. waaaaaa... nervous jangan cakap, rase macam angin pusar2.. esok, each student diberi mase 7 minit to present and 3 minit for soal jawab.. wah, ayat pun tunggang langgang.. pray for me ya, my turn will be in da morning around 10.30 until 10.40... hope everything are going just fine.. T_T

p/s: adoi, english dah la tahap budak sekolah menengah je nie... masak2~

.lobam bijik mato nie.

0 kate2 mereka
salam...

rasenye kalau panda tengok mate i nie, die pun boleh kate nice. waaaaa, minggu nie memang azab betol dengan tido x cukup, waaaa keje banyak plak tue. aaish kalau doraemon tue boleh beli, memang i beli, pinjam loan pun x pe. huhuhu...

oh, mau tido sebentar.. sob2.. T_T

p/s: sat lagi ade yang jalan langgar tiang.. aish~

.berblogging. bertwitter.

0 kate2 mereka
salam...

lame x update kat blog nie.. hihi, nie pun i curik mase kejap. esok nak kene anta final draft untuk proposal. n luse ade presentation practical industry. wah slide i baru 25% siap. hehehe, nicelah. azam nak deactivate pesbuk dah terkubur. bosan la mau buat keje je, so activate balik... hangit2 taik ayam sungguh.. ^_^

oh, ye i teringat dulu kawan pernah cakap yang nape i suke buat blog, twitter la, senang cerite ape yang ade kat tenet hampir semue i ade. wahaha, even tagged yang banyak lu*** tue pun i pernah wat. hihi, ops bukan pasal ape, i wat sebab kawan i invite n skang x tau wujud lagi ke x akaun i.

fuuuuhhhh, okay balik kat topik.. i suke blog sangat2, even i nie bukan la blogger yang tegar tapi i mmg suke bace blog2 orang lain, even orang tue memang i x kenal langsung.. coz biler time tensen, i boleh ketawa biler bace blog mereka. thankz guyz. hihi, tue pasal i x mo tinggal dunia blogging nie.

as for twitter plak, selain dari feeling artis i boleh gak lepaskan emosi coz x ramai kawan2 i yang ade twitter so boleh emo sorang2 kat situ. sesuai gak sebagai medium untuk meluahkan ape yang bengang. weeeeeee. itulah sebab i blogging n bertwitter. i citer pasal nie coz nie ape yang kawan duk tanye2. heeeeeeee. okay till then, mau sambung buat proposal.. =_='

p/s: cuak nak present macam rase nak tido sampai x mo wat keje.. ^_^

Saturday, October 16, 2010

.block.

0 kate2 mereka
salam...

lately memang tinggi apsang cita2 nak deactivate sekejap pesbuk.. kunun2 feeling2 nak wat keje, tapi dah sah2 la i nie memang kaki on9.. x de pesbuk layan plak twitter, kunun2 tweet la ape2 yang terlintas... apekah???

Friday, October 15, 2010

.secawan teh.

salam...