Showing posts with label random. Show all posts
Showing posts with label random. Show all posts

Sunday, December 23, 2012

.kegilaan terkini.

Salam..

Sekarang kemain gigih main game. Haha, snggup kot, x buat bnde lain. La nie tengah giat main popline n anipang. Game yg kene susun 3 org lbh combination. Haha, plng best popline. Sebab die punye ikon gabak2 compare dri anipang. So nk score lbh2 pn susah bila main anipang. Huhuhu
Kecik bebenor bila tgk ikon kat anipang.

So skang plng tinggi pn main linepop. Huhu. So chaiyok2!!

P/s: bateri cepat mati. T_T

.Ada, Tiada tapi seperti Ada.

As salam..

Long time no see. blog makin sepi. patut ke tutup n bungkus? tapi bila pikir2 balik, kenangan time kat u ade juga tulis kat sini. buat mase nie biarlah, kot2 hato terbuka. boleh la tgk2 ye x? oh, this week already study week. but, i got 3 replacement class and 2 test. aigoo. so tired. oh, n 1 more assignment  luckily without presentation. fuuuuuu. so, gud luck saadah. T_T

p/s: actually banyak nak tulis. tapi idea kooooosong. 

Friday, November 16, 2012

Baru2!

As salam..

Yay, finally hasil titik peluh keje dulu2 dpt gak reward kan diri sendiri. My very 1st tab. Last wednesday baru dpt. Syukur n suke gegila. Balik dri DOE kat putrajaya trus gigih p low yat. Nampak x keazaman disitu? Hehe

So mmg dah aim nak galaxy note 10.1 sebab beso n senang nk buat keje jugak.. huuu, smpai2 sane trus tuju n tanya ape patut n trus beli. Mule2 ingt nk amik kaler putih but then x jadik. Amik kaler ala2 metalik greg mcm gtu.

So far pki puas hati. Sebab mmg dh check lame dah. Hehe, pape pun alhamdulillah, dpt gak ape yg nak..

P/s: nasib baik blh sambung usb. =_='

Thursday, October 4, 2012

.kembali.

as salam...

Lame dah x muncul kat sini. terbengkalai macam tue je. so far dalam mase beberape bulan kebelangkangan nie banyak bende2 berlaku. niat nak delete blog pun ade, sebab dah tinggalkan lame sangat. tapi bila pikir2 balik ade memories yang disimpan kat sini. so end up x jadik nak delete. biar kan je dulu. hehe.

p/s: hidup makin menacabar.

Sunday, January 8, 2012

.the sun.

0 kate2 mereka
as salam..

how u ollz punye weekend? awesome x? ada punye weekend just macam biase. x de yang best n x de yang x best. typical sunday katekan. oh, title kali pasal matahari. tadi petang bukak la channel KBS world. tengok variety show, 2 Days and 1 Night. so, dorang dibagikan task untuk capture amazing moment if x nak kne denda.

so, salah seorang member diberi task untuk capture sunrise. bukan typical sunrise, tapi yang dalam bentuk omega. diberitahu if tunggu sepanjang tahun kadang2 cume dapat capture 10 times je. bertapa susah nak capture moment tue. kene consider banyak faktor, macam cuace, keadaan awan. so thats why, yang bernasib baik je dapat capture moment tue. awesome la, kagum dengan kekuasaan Allah dan bertapa indahnye bumi ciptaan tuhan nie. so jom tengok moment yang dapat di capture tue.

.nie la omega.

.see nampak x bentuk omega?.

.subhanaallah, indah ciptaan tuhan kan?.

source: Google

p/s: tande2 nak demam dah muncul. -..-

Friday, December 9, 2011

.jangan terlampau.

0 kate2 mereka
as salam..

blogwalking again, terjumpe lagi pasal kes budak2 mentah yang mengamuk x tentu hala pasal artis k-pop dorang kene makian. yeah, y budak2 mentah? pasal hanye budak2 yang dok melatah biler kes2 terkutuk or tertegur. biaselah, kite x boleh nak pakse orang minat sesuatu or x, so bile ade yang terkutuk or termaki, biarlah mereka tue. x payah nak dok junjung sangat. akak pun minat gak adik2 oi, tapi jangan sampai kan hal2 macam nie, boleh binasakan badan n jiwa masing2. akak x suke dik oi. 

Thursday, December 8, 2011

.fangirling.

as salam..

tengah dok blogwalking sane sini, n then terjumpe post pasal fan kpop mengamuk pasal ade blogger memaki idola mereka. okay, scary okay. nie bukan tahap minat tapi dah tahap kipas-susah-mati (read die hard fan).. x mo komen lebih2 nanti karang kene serang. haha, no worries la.. so keep on loving ur kpop idol ye fan2 kat luar sane.

Wednesday, December 7, 2011

.zaman dulu2.

as salam..

tengah blogwalking sane sini jumpe plak, blogger yang mude remaja. alahai, mude2 dah ade blog. bagoslah boleh memupuk semangat menulis nampak gayenye. heee, kadang2 rase comel je biler tengok n bace penulisan dorang. imaginasi tinggi, x stress bace blog orang mude nie. x dela penuh dengan segala makian, rungutan n love stories bagai. hee

Monday, December 5, 2011

10 hari cabaran blog: Day 8

Day 8: Your most recent photo of you

.last month punye pic.

x de yang paling latest since dah lame x kluar berjimba kan. haha, last amik2 gambar pun time konvo ari tue so agak dah bosan. >_<

p/s: luse or tulat nak pergi berjimba dengan adik2 pulak. 

Saturday, December 3, 2011

.Since the start of 2011 I've..

  • Gotten a new piercing
  • Dyed my hair.
  • Started a new relationship.
  • Ended a relationship.
  • Been on a long a car journey.
  • Passed an exam.
  • Met someone who’s now an important part of my life. 
  • Cried on someone’s shoulder.
  • Had a massive fight with a boy/girlfriend. 
  • Received flowers.
  • Had a Valentine.
  • Written a letter using pen & paper.
  • Gone to see a therapist.
  • Been prescribed medication by a doctor.
  • Read a really good book.
  • Gone to the zoo.
  • Spent too much money on unnecessary things.
  • Travelled by train.
  • Cried over a member of the opposite sex.
  • Spent the day out in the sun getting a tan.
  • Slammed a door out of frustration.
  • Had an anxiety attack.
  • Babysat for a friend’s child.
  • Had a BBQ.
  • Gone to the fair.
  • Gone bowling.
  • Seen a film at the cinema in 3D.
  • Gone on a date.
  • Been the only sober one on a night out.
  • Helped someone home after they had been drinking.
  • Stayed up all night.
  • Talked on the phone for over two hours.
  • Supported someone who’d received bad news.
  • Watched some kind of live sporting event.
  • Read an entire book in one day.
  • Bought a DVD the day it was released.
  • Eaten McDonald’s more than four times in a single week.
  • Cried as a result of exam stress.
  • Met some incredible new people.
  • Gone to great parties.
  • Fallen backwards off a chair.
  • Broken my glasses.
  • Worn a watch for the first time in years.
  • Cried over someone in my past.
  • Spent hours aimlessly browsing the internet.
  • Thrown up.
  • Cried over a film.
  • Gone out of my way to avoid an ex-boy/girlfriend.
  • Fought with someone in public.
  • Been in a relationship for a year or longer. 

Wednesday, November 30, 2011

10 hari cabaran blog: Day 7

as salam..


Day 7: a photo(s) of you and your best friend

.high school frenz.

.matriculation frenz.

.uni frenz.

banyak plak kan?? hehe, nak tau makne best frenz bagi ada? best frenz adela someone yg boleh hang out n serasi dengan kita.. hehehe, not sure la dorang pikir macam mane kan?? bagi ada kawan biorlah reramai, baru la best. so, setiap kali ada p tempat baru setiap kali tuela akan ade org yang best untuk dibuat kwan. hehe..

p/s: walau jumpe yg baru, yang lame jangan dilupe pula.. >_<

Tuesday, November 29, 2011

10 hari cabaran blog: Day 6

as salam..

Day 6: a photo of a former crush

Monday, November 28, 2011

10 hari cabaran blog: Day 5

as salam..

Day 5: a photo of you making a funny face

.cube mengembangkan hidung sebesar mungkin.

p/s: pengajaran, jangan cube memakai lens semase bbq. mate gatai gila wei. -_-'

Sunday, November 27, 2011

10 hari cabaran blog: Day 4

as salam..

Day 4: a photo that makes you happy

.kepuasan n kegembiraan yang x boleh diucapkan.

p/s: bile duduk n pikir2 pun still dapat rase perasaan tue *_*

Saturday, November 26, 2011

10 hari cabaran blog: Day 3

as salam..

Day 3: a photo of someone you love

.ibu n ayah.

p/s: pic raye tahun nie.. >_<


Friday, November 25, 2011

10 hari cabaran blog: Day 2

as salam..

Day 2: a photo of yourself a year ago

.last year, bulan ramadhan.

p/s: nampak macam ceria sikit berbanding sekarang. 

Thursday, November 24, 2011

10 hari cabaran blog: Day 1

0 kate2 mereka
as salam..

Day 1: your facebook profile photo


p/s: mate sepet tetiba. 

cabaran: 10 hari 10 gambar.

as salam..

selalu tengok blogger2 lain buat cabaran, so tetibe semalam tergedix plak nak buat cabaran nie. oleh sebab takut dengan mood yang tidak menentu, ape kate kite start dengan 10 hari dulu. yeah, start with the simple one. hehe, if okay ada try proceed dengan 30 hari punye. ehehe.

oh by da way, ada dapat idea nak buat nie pun dari blog ini so, kepade blogger yang rase blog2 anda dah bersawang or ala2 hidup segan tapi masih belum mahu mati so boleh la cuba buat cabaran itu. at least x la kosong memanjang. yeah jom buat!

p/s: mood yang celaru  

Wednesday, November 23, 2011

.pengaruh terpengaruh.

as salam..

okay, baru lepas habiskan 1 drama. yeyeye, mestilah drama korea ada tue. okay, so skang x tau nak buat ape. selalu terjadi macam nie, lepas habis 1 cerita, trus x tau nak buat ape. wahaha, memang teruk kalau macam nie. nak tido ape tah lagi, mate terkebil-kebil bulat je. blogwalking pun sudah. aish, what to do??

p/s: hujan, tp tetap x boleh nak tdo. T_T

Monday, November 21, 2011

.coco girl.

0 kate2 mereka
as salam..

wah lately nie facebook agak bosan kan? so, kalau bukak pun just untuk main game je. x de hati nak p tengok fb lame2. so, lepas addicted dengan sims social tue, skang bertukar kepade coco girls. chumel je game nie, hehe. memang perempuan je main2, rasenye kalau boys yang main agak janggal mungkin. hehe, gigih sampai print screen lagi nak letak kat blog katekan.