Sunday, June 14, 2015
. I'm Back .
1 tahun lebih menghilang. Macam2 jadik, macam2 berlaku. Macam2 dah berubah. Sigh. Adv kat blog pun dah x boleh pakai. Kira macam hidup segan mati x mahu ini blog punya keadaan. Kawan2 blogging ramai dah stop. Top2 bloggers ramai dah slow2 update blog. I guess people change as much as technology change. But suddenly, the urge to write suddenly came back. So, maybe will start blogging again. Just untuk saja2. Like a diary kan blog nie pun. Slow2 kayuh.
p/s: Selamat datang Ramadhan. Tahun ini mungkin Ramadhan paling mencabar. Moga Allah permudahkan. Amin~
Thursday, September 12, 2013
.6 years.
First posting for this year, but the first post is not happy one. 6 years relationship finally break off. Tak penah rase sakit macam ni. Sakit yg mencucuk-cucuk hati. Ya Allah, kuatkan hamba-Mu. Rasenye hubungan tue mmg tiada jodoh. So better cut off sekarang kan?
6 tahun, lamae x lama. Tapi nak buat mcm mane dah x berjodoh. Jiwa pun sakit, so stop jelah. Already buang segala yg berkaitan except 1. Adafie, I will use this nickname. Wish u all the best n Gud Luck.
Now, my focus are on my life/career. Shuld help my family, and I will try to achieve my mom dream/ my dream!
P/S: X sangka sakit sampai boleh meleleh air mata. Ya Allah. Kuatkan hambamu.
Friday, December 28, 2012
.Study week, tapi x study week.
Salam
This week sepatut nye dh start study week. Tapi kami2 x start lagi. Hoilah, tinggal lagi 2 test n 1 esemen plak tue. Nasib baik tinggal next week. Pulun habis-habisan la jawabnye.
P/s: ku harap dapat la lulus untuk smbung sem 2. T_T
Sunday, December 23, 2012
.kegilaan terkini.
Salam..
Sekarang kemain gigih main game. Haha, snggup kot, x buat bnde lain. La nie tengah giat main popline n anipang. Game yg kene susun 3 org lbh combination. Haha, plng best popline. Sebab die punye ikon gabak2 compare dri anipang. So nk score lbh2 pn susah bila main anipang. Huhuhu
Kecik bebenor bila tgk ikon kat anipang.
So skang plng tinggi pn main linepop. Huhu. So chaiyok2!!
P/s: bateri cepat mati. T_T
.Ada, Tiada tapi seperti Ada.
Long time no see. blog makin sepi. patut ke tutup n bungkus? tapi bila pikir2 balik, kenangan time kat u ade juga tulis kat sini. buat mase nie biarlah, kot2 hato terbuka. boleh la tgk2 ye x? oh, this week already study week. but, i got 3 replacement class and 2 test. aigoo. so tired. oh, n 1 more assignment luckily without presentation. fuuuuuu. so, gud luck saadah. T_T
p/s: actually banyak nak tulis. tapi idea kooooosong.
Friday, November 16, 2012
Baru2!
As salam..
Yay, finally hasil titik peluh keje dulu2 dpt gak reward kan diri sendiri. My very 1st tab. Last wednesday baru dpt. Syukur n suke gegila. Balik dri DOE kat putrajaya trus gigih p low yat. Nampak x keazaman disitu? Hehe
So mmg dah aim nak galaxy note 10.1 sebab beso n senang nk buat keje jugak.. huuu, smpai2 sane trus tuju n tanya ape patut n trus beli. Mule2 ingt nk amik kaler putih but then x jadik. Amik kaler ala2 metalik greg mcm gtu.
So far pki puas hati. Sebab mmg dh check lame dah. Hehe, pape pun alhamdulillah, dpt gak ape yg nak..
P/s: nasib baik blh sambung usb. =_='
Thursday, October 4, 2012
.kembali.
Lame dah x muncul kat sini. terbengkalai macam tue je. so far dalam mase beberape bulan kebelangkangan nie banyak bende2 berlaku. niat nak delete blog pun ade, sebab dah tinggalkan lame sangat. tapi bila pikir2 balik ade memories yang disimpan kat sini. so end up x jadik nak delete. biar kan je dulu. hehe.
p/s: hidup makin menacabar.
Tuesday, January 10, 2012
.teringin.
Saturday, January 7, 2012
.perempuan yang emosi.
Friday, January 6, 2012
.bertambah lagi.
Thursday, January 5, 2012
.be positive.
.tahun baru, blog lame.
p/s: 31th January memang hari mendebarkan untuk ada. hope ade sedikit luck. mintak2!
Wednesday, December 14, 2011
.wordless wednesday.
Friday, December 9, 2011
.movie.
Wednesday, December 7, 2011
.zaman dulu2.
Monday, December 5, 2011
.salah satu.
Saturday, December 3, 2011
.dilema/delima.
.Since the start of 2011 I've..
- Gotten a new piercing
- Dyed my hair.
- Started a new relationship.
- Ended a relationship.
- Been on a long a car journey.
- Passed an exam.
- Met someone who’s now an important part of my life.
- Cried on someone’s shoulder.
- Had a massive fight with a boy/girlfriend.
- Received flowers.
- Had a Valentine.
- Written a letter using pen & paper.
- Gone to see a therapist.
- Been prescribed medication by a doctor.
- Read a really good book.
- Gone to the zoo.
- Spent too much money on unnecessary things.
- Travelled by train.
- Cried over a member of the opposite sex.
- Spent the day out in the sun getting a tan.
- Slammed a door out of frustration.
- Had an anxiety attack.
- Babysat for a friend’s child.
- Had a BBQ.
- Gone to the fair.
- Gone bowling.
- Seen a film at the cinema in 3D.
- Gone on a date.
- Been the only sober one on a night out.
- Helped someone home after they had been drinking.
- Stayed up all night.
- Talked on the phone for over two hours.
- Supported someone who’d received bad news.
- Watched some kind of live sporting event.
- Read an entire book in one day.
- Bought a DVD the day it was released.
- Eaten McDonald’s more than four times in a single week.
- Cried as a result of exam stress.
- Met some incredible new people.
- Gone to great parties.
- Fallen backwards off a chair.
- Broken my glasses.
- Worn a watch for the first time in years.
- Cried over someone in my past.
- Spent hours aimlessly browsing the internet.
- Thrown up.
- Cried over a film.
- Gone out of my way to avoid an ex-boy/girlfriend.
- Fought with someone in public.
- Been in a relationship for a year or longer.
Saturday, November 26, 2011
.tahun baru.
salam maal hijrah 1433, diharapkan tahun baru ini akan membawakan seribu pengertian buat kita2 semue.. aminn..
p/s: esok anak buah nak datang rumah! yehaaaaa..
