Saturday, July 31, 2010

.x sedar2 diri lagi.

0 kate2 mereka
salam..

finally dapat gak ada submit report practical training. alhamdullilah. macam biase walaupun dah tanam azam dalam2 x nak buat keje last2 minute, tapi ends up gak dengan buat dan anta last minute. sangat2 x suke dengan perangai yang macam nie. kene ubah nie.. -_-'

minggu nie kene berusaha untuk cube mencari jurnal sambil menyelak2 kamus tebal untuk final year projek. wah,  masih terpinga2 nak cari jurnal. so kene mule sedar2 kan diri supaya x la menyusahkan diri dengan keje2 last minute. aha~

p/s: home sweet home.. oho~

Friday, July 30, 2010

.aha, sudah siap.

salam..

finally, report untuk praktikal training sudah pun siap. skang boleh pula tumpukan perhatian untuk mencari jurnal2 pula. wah, rase macam x caye je dah jadik final year student. hihi.. tetibe rase diri ini sudah tua. okay, gotta go mau tido. kepale pun sudah putar2.

p/s: x sabar2 nak tengok CSI: Trilogy oho~

Thursday, July 29, 2010

.semangat mau siapkan report.

salam...

yeah penangan caffeine memang kuat ye kawan2.. skang ada makin bersemangat nak siapkan report praktikal ada. wahaha, bukan semangat tapi musti disiapkan coz ada kene anta hari jumaat ini jugak. x_x'

wahaha, buat keje last minit baru mencabar kan??? *ayat sedapkan hati ini. ahaha, bertemankan angin malam dan juga lagu nasyid semangat untuk teruskan keje makin tinggi yeah!

oh ye, dah dapat supervisor dah. wahaha, suke2. alhamdullilah, ade juga lecturer yang nak kami nie. huhu, ada ye projek insyallah pasal environment. tapi x sure lagi untuk tajuk. hope lepas nie semue berjalan dengan lancar. amiiin. oh kembali buat keje ye.. -_-'

p/s: nak balik rumah jugak sabtu nie.. oho~

Monday, July 26, 2010

.macam2.

0 kate2 mereka
salam..

hai semue! macam mane hari nie?? hope hari isnin nie merupakan permulaan untuk minggu yang hebat. aminnn. hihi, skang nie ada tengah curik2 mase untuk tulis blog, waaaa jap lagi kene hafal2 tok mandarin punye klas. wahaha, otak sudah karat amik mase yang sangat2 lame untuk hafal. x_x.

oh, ye malam nisfu syaaban. alhamdullilah, allah bagi peluang kat ada untuk teruskan hidup. walaupun kadang2 ada nie lupe tanggungjawab ada sebagai seorang hamba-Nye, tapi masih tuhan bagi ada peluang untuk melihat matahari. em, hope umor ada dan kawan2 semue masih panjang nak menyambut kedatangan bulan ramadhan. amin....

em, untuk supervisor pulak, still mencari. hope lepas nie, akan dapat la jumpe supervisor. bahang untuk final year projek buatkan kami semue rase x besh. padahal baru je untuk proposal je. xpe2 dugaan kecil je tue. bertahan ye kawan2. oh, kene menghafal nie. daaaaaa

p/s: hujung minggu nak balik tengok CSI:Trilogy.. agagag~

Sunday, July 25, 2010

.mimpi ghupenye.

0 kate2 mereka
salam..

wahaha, curi mase sekejap nie, sebenarnye ngah bergelut nak siapkan report untuk practical training ari tue. macam biase keje last minute lagi. -_-'

tadi petang ketiduran sebentar. tetibe je mimpi tue rase macam benar. biaselah kite biler mimpi mane sedar kite tengah mimpi kan?? boleh pula ada mimpi ada g study kat jepun. wahaha, nampak sangat itu adalah mimpi. agagaga, dalam mimpi tue siap kate sambung habiskan degree kat sane lagi 1 tahun. apekah??

last2 kene kejut ngan my mom, suruh solat asar. agaga, baru sedar itu hanya mimpi. aish, kalau betol2 mesti besh. ^_^

p/s: berangan nak jumpe Yamapi lagik.. aish~

.dugaan oh dugaan.

0 kate2 mereka
salam...

wow, hari ini dah ahad. last week merupakan 1 hari yang cukup2 mencabar. banyak bende yang berlaku kat ada dan juga kawan2. yap, skang baru rase bahang final year. everything nampak x betol, nampak x kene. ya, kadang2 rase buntu. 

dugaan paling besar, supervisor kami dah x dibenarkan untuk ambil seorang student untuk final year project. so skang kami semue kene cari supervisor baru, yeah ketika ramai lecturer dah x hingin menambah bilangan pelajar untuk final project, kami sebaliknye kene tebalkan muke untuk mintak jasa baek mane2 lecturer yang sudi menolong kami. -_-'

ya, mule2 rase macam upset gak. tapi thankz to x-supervisor kami yang sudi tolong kami. thankz puan. minggu lepas jugak, dah 3 minggu ada x de klas human resource, minggu depan adalah minggu terakhir sama ada nak kene tukar klas baru atau pun sudah ade lecturer baru, wow. dugaan2.

so, skang kene fokus ngan supervisor untuk final year project ngan preparation untuk praktikal presentation n report nie. wow, harap ada mampu bertahan n mampu tersenyum lagi. kadang2 rase macam nak cabut je otak nie dari dok fikir macam2. okay skang kene bertahan. fighting oh!

p/s: hikmah bagi setiap yang berlaku tetap ada... oho~

Thursday, July 22, 2010

.x diajar kot.

0 kate2 mereka
salam...

wow, skang penat giler. baru habis klas pukul 10 lebih tadi. then g mcd, lapa x makan malam lagi. dapat la makan tadi, wahahaha. penat and kenyang x hilang2 lagi. wah, tajuk lain citer lain ye. okay2 mau cerita nie.

tadi on the way balik ada ngan kawan2 naek kereta cik siti nak g mcd la nie. kebetulan plak helmet yang ada gune tok rempit pagi tadi, yakni helmet pinjam hendaklah dipulangkan. so tuan punye helmet pun balik skali bersame la helmet tue. paham x??? wahahaha, ayat ada berterabur ye.maaf.

okay2, oleh sebab kami nie agak2 muat je dalam kereta and helmet itu agak berat nak di pangku, maka kawan ada nie pakailah helmet tue. sampai kat 1 traffic light, tetibe ade suare sound kite orang. masing2 dah gelabah, kot2 polis ke. mane tau dorang ingat kiteorang nak rompak bank ke ape ke.

dalam duk glabah tue, padang la kiri dan kanan nak carik kete polis ke ape. tapi x jumpe, kereta kiri kanan semue dah pandang2. aduyai, gelabah jugak. kuat giler suare tue, macam pakai mic tau. ceh ghupe2 nye, ade 1 kete macam kete race ke ape ke. suare tue dari dorang macam #$%& gak la. maaf marah sedikit. bukan ape agak rude la buat macam tue. saje nak kasi orang lain malu. serabai sungguh. huh~

.ihsan en google, comey x meow nie?? agaga.

oh okay, rasenye x de komen lagi. wahaha, just sape2 yang bace blog nie. jangan2lah suke nak malukan orang k. x besh ngan x baek ar. oho, daaaaaaa~

p/s: sakit tekak plak skang.. wahaha~