Tuesday, September 7, 2010

.kemas2 ape yang patut dikemas.

0 kate2 mereka
salam....

oh, hari ini tengah cube mengembalikan semangat hari ghaye dengan cube melakukan ape yang sepatutnye. fuh, panjang sungguh ayat tersebut ye. weeeee, hari ini dah start nak lap2 ape yang patut, susun ape yang patut, tukar2 ape yang patut. macam biase, kalau bab kemas nie, balik2 kakak mesti la kene buat suke atau tak. -_-'

aish, kemas bilik sikit, lap tingkap memang bosan. huhu, sambil mengemas sila la mengonlinekan diri. huhu, nampaknye lambat la nak siap ye. weeeeee, oh nak post pasal bersosial semalam. tapi nak kemas2 dulu nie, later ada update la ye. semalam memang superb giler. ^_^

p/s: pasang langsir kaler pink.. wink* 

Monday, September 6, 2010

.bersosial.

0 kate2 mereka
salam..

wah, tajuk ada memang x boleh blah, bersosial okay. ape la bulan pose nak bersosial plak, aish x delah hari ini ada dan kekawan nak kluar berbuke puase kat luar. misz btol la zaman2 skolah nie, lame jugak x jumpe mereka. wahaha, padahal every mid sem break or sem break mesti jumpe punye. tapi kali x semue orang dapat datang masing2 ade yang belum cuti la ae la... -_-'

.nicelah korang.

oh, plan nak g makan kat mines, hopefully x ramai la makhluk2 yang bertebaran kat mines nanti. and, btw baju ghaye macam dah nak dekat siap, nice lah. ^_^

p/s: biler mau start draft thesis nie??? aish~

.sedare mare.

0 kate2 mereka
salam...

wah, skang sudah pukul 3 lebeh pun x tido2 lagi ada nie. gigih sungguh on9, sampai terlupe nak tido. weeee balas dendam untuk mase2 yang dahulu agaknye, huhu. dalam2 on9 nie, round la kat pesbuk adik ada, selak2 punye selak terjumpa la cousin2 ada ye pesbuk, teruje ye mase terjumpe pesbuk2 mereka. aish, susah tau ada nak jumpe pesbuk2 sedara2 sendiri. masing2 malu or terlupe nak tanye ade pesbuk ke x.

nak dijadikan cerita ade juga cousin ada yang ade blog, wah bertambah la keterujaan ada kali ini. huhu. sebagai silent reader yang sangat2 la tegar, ada pun memfollow mereka. huhu, hope2 mereka perasan la dengan kehadiran ada tue ye. oh ye, nie link mereka sini n sana , kot2 anda2 semue nak jenguk2.. n btw, mereka berdue nie adik beradik ye. 

p/s: tetibe rase macam gigih plak nak carik sedara lain, yeah~

Sunday, September 5, 2010

.ramadhan makin berakhir.

2 kate2 mereka
salam...

kurang dari 1 minggu kite akan menyambut kedatangan syawal. rase macam sangat2 pantas mase berlalu kan?? hope, umur kite semue masih panjang untuk ketemu lagi dengan ramadhan yang akan datang, amin. wah, skang kat mane2 orang tengah sibuk nak memebeli belah, yela sempena nak menyambut kedatangan syawal nanti.

korang plak macam mane?? banyak barang2 dah beli?? ada tahun nie agak kurang bersemangat nak ghaye, wah memang x de perasaan langsung nak beraye. x tau lah kenape, mungkin atas faktor peningkatan umor kot membuatkan ada kurang bersemangat berbandung masa kanak2 dahulu. korang pernah rase macam nie x?? kalau mase sekolah dulu, bukan kemain semangat nak sambut ghaye. huhu, saye makin tua ghupenye.. T_T.

huhu, kain yang ada beli tue pun x sempat nak wat baju baru lagi. wah, punye la x bersemangat nak ghaye kali ini. asal nak beli barang je teringat akan kerja2 thesis, assignment, lab2 report yang bertimbun tue. aish, terus mati semangat, huhuhu, tapi untuk kembali kan semangat ada, ade kemas la jugak bilik2, rumah untuk kasi mood ghaye sikit. 

kueh ghaye pun dah la siap dalam 4 jenis, esok nak kemas langsir ngan plan nak berbuke kat luar. wah, baru la ade rase ghaye sedikit. ohoho, n by da way insyallah ramadhan kali ini adalah ramadhan terakhir ada sebagai seorang student. hopefully memang ramadhan yang terakhir bergelar student. x mo repeat2 paper ke ape. amin... ok nak sambung mencari mood ghaye.. ^_^'

p/s: kenyang giler bile berbuke dirumah.. aish~

.blog list.

0 kate2 mereka
salam....


okay, fuuuh.. tetibe teruja plak ada kali nie, entry kali agak special untuk ada, cewaah, yela 1st time nak letak kan blog ada yang x seberapa nie kat blog list blogger terkenal, en. ben ashaari. okay, untuk blog ada nie rasenye memang terlebih kepada tulis diary, yap blog yang berkisar tentang hidup seorang remaja  yang kadang2 keliru dengan diri sendiri. so kirenye macam diary la ye, ape yang dirase itu yang ingin dinyatakan. cewah, ayat memang x tahan. :)

hope masih boleh diterime, coz blog ada nie adelah dalam setahun jagung lebih 2 or 3 bulan je rasenye. so kire masih mentah dalam dunia blogging nie. :) oh kepade sesiape yang nak letak link korang silalah lawat  disini.

so, untuk hari ghaye yang bakal menjelma x lame lagi, ada nak wish sealamat hari ghaye kepade pengunjung2 blog ada. andai ade salah sialpa atau ketidak puas hatian anda semue, ada mohon maaf. semuge ghaye kali nie menjadi lebih besh.. :)

p/s: moh le ramai2 sertainye...

Thursday, September 2, 2010

.virus ngok ngek.

0 kate2 mereka
salam...

grrrr... ada x suke btol la biler pendrive kene virus.. waaaaa, nak2 ade citer japan yang ada amik dari kawan. waaaaa, xpe2 sabar ye. huhuhuhu, dah la hard disc adik ada pun mengong ari tue. aish~

p/s: kepale berputar-putar.. aish~

.saye suke.

0 kate2 mereka


salam...

semalam ade bende besh berlaku kat ada. huhuhu, biarlah ada je tahu tapi yang penting bende tue watkan ada hepi. huhuhuhu. baru semangat nak study. agagagaga~

.rase macam munge2 pulak. 

oh, esok ade test terakhir before ghaye test Human Resources Management, wah gasaklah esok budak kimia nak amik test HR, huhuhu. itulah gatai tangan amik elektif lari dari sains, sudahnye otak ada terkejut2. huhhuhu, hope sok dapat jawab yang terbaik. amin~

p/s: rase lambat untuk hari jumaat ini.. aish~