Friday, December 28, 2012

.Study week, tapi x study week.

Salam

This week sepatut nye dh start study week. Tapi kami2 x start lagi. Hoilah, tinggal lagi 2 test n 1 esemen plak tue. Nasib baik tinggal next week. Pulun habis-habisan la jawabnye.

P/s: ku harap dapat la lulus untuk smbung sem 2. T_T

Sunday, December 23, 2012

.kegilaan terkini.

Salam..

Sekarang kemain gigih main game. Haha, snggup kot, x buat bnde lain. La nie tengah giat main popline n anipang. Game yg kene susun 3 org lbh combination. Haha, plng best popline. Sebab die punye ikon gabak2 compare dri anipang. So nk score lbh2 pn susah bila main anipang. Huhuhu
Kecik bebenor bila tgk ikon kat anipang.

So skang plng tinggi pn main linepop. Huhu. So chaiyok2!!

P/s: bateri cepat mati. T_T

.Ada, Tiada tapi seperti Ada.

As salam..

Long time no see. blog makin sepi. patut ke tutup n bungkus? tapi bila pikir2 balik, kenangan time kat u ade juga tulis kat sini. buat mase nie biarlah, kot2 hato terbuka. boleh la tgk2 ye x? oh, this week already study week. but, i got 3 replacement class and 2 test. aigoo. so tired. oh, n 1 more assignment  luckily without presentation. fuuuuuu. so, gud luck saadah. T_T

p/s: actually banyak nak tulis. tapi idea kooooosong. 

Friday, November 16, 2012

Baru2!

As salam..

Yay, finally hasil titik peluh keje dulu2 dpt gak reward kan diri sendiri. My very 1st tab. Last wednesday baru dpt. Syukur n suke gegila. Balik dri DOE kat putrajaya trus gigih p low yat. Nampak x keazaman disitu? Hehe

So mmg dah aim nak galaxy note 10.1 sebab beso n senang nk buat keje jugak.. huuu, smpai2 sane trus tuju n tanya ape patut n trus beli. Mule2 ingt nk amik kaler putih but then x jadik. Amik kaler ala2 metalik greg mcm gtu.

So far pki puas hati. Sebab mmg dh check lame dah. Hehe, pape pun alhamdulillah, dpt gak ape yg nak..

P/s: nasib baik blh sambung usb. =_='

Thursday, October 4, 2012

.kembali.

as salam...

Lame dah x muncul kat sini. terbengkalai macam tue je. so far dalam mase beberape bulan kebelangkangan nie banyak bende2 berlaku. niat nak delete blog pun ade, sebab dah tinggalkan lame sangat. tapi bila pikir2 balik ade memories yang disimpan kat sini. so end up x jadik nak delete. biar kan je dulu. hehe.

p/s: hidup makin menacabar.

Tuesday, January 10, 2012

.quote.

1 kate2 mereka
as salam..

some quote that may cheer u up!


credit : ihatequotes.net

p/s: minda pun perlu diberi makanan, bukan perut je yang nak makan.

.teringin.

0 kate2 mereka
as salam..

sekejap je seminggu lebeh kita masuk tahun 2012 nie kan. haha, baru awal tahun dah kecoh pasal politik. yang sontot la, yg kene pecat la, yg rasuah dan macam2 yang. lagi. naik muak je. haha. okay stop pasal politik nie, ada pun x minat nak dok cerita pasal politik. x reti n x minat. hehe..

okay balik kepade tajuk asal, so sekarang ada still dalam mode job hunting n mode menunggu result. so kadang2 ade juga terdetik rase cemburu. yela, ade kawan2 yang memang x pernah nak minat job chemist dapat job chemist. ade gak kawan repeat paper 2 or 3 kali, dapat gak job yang best. fuuuuh, bila terpikir macam cepat2 istighfar. dah rezeki mereka. x boleh buat ape. hehe.

so kalau ade yang tanye ada x teringin ke nak keje. meh sini ada jawab, ada memang teringin nak keje n teringin nak sambung belajar lagi. ade paham??? so x payah la nak mengata ye. tiap2 malam dok carik kejo. tapi rezki masing2. ada yakin rezki ada akan ade. bersabar je. ^_^

p/s: tapi kalau time pms, sabar pun boleh hilang. so paham2.