Thursday, June 30, 2011

.last2 day.

as salam...

fuuh, lame dah bende nie, last week rasenye.. ari khamis.. okay, seminggu okay simpan.. so, last week beransur ke shah alam, alamatnye nak pergi amik official transcript kat pejabat.. gigih pergi sane naik pengangkutan awam bagai.. okay, kene bayar 10 hengget if nak official transcript yang kortas tobal tue.. so makenye, gigih bayar membayar..

al kisah biler sampai kat pejabat yang uruskan hal2 habis belajar nie, banyak la bendo yang x tau mane nak diuruskan.. manusia jangan cakap punye le ramai, tapi allhamdullilah transcript yang koras tue dapat gak hari tersebut.. coz, ade kawan yang kene amik esok hari.. ^_^

so, lepas gigih beratur n ambil transcript yang hidup segan tapi mati x mahu tue, kami g photoshoot kojap before masing balik.. betoi2 hari last dengan kawan2.. maaf, sebab aku ingat dapat g desa water park ngan korang.. x tau plak bapak aku kluarkan perintah berkurung.. maaf.. T_T

so sempat la round uni kojap n gosip kojap.. babe, thankz for being my frenz.. almost 3 years kan?? so, aku nak mohon ampun sepanjang kite berkawan kalau2 ade perkara yang x sepatutnye aku lakukan tapi aku lakukan, n apa bende yang patut aku lakukan tapi x lakukan.. maaf, n thankz for being my frenz, even kadang2 aku ade masalah mental yang agak serious.. aku doakan korang dapat capai ape jua impian korang.. all da best peeps.. oh, thankz enon untuk gambar yang menarik n cool ini.. 



.kerbau simen.

.impian tercapai amik gmbar dengan pooh.

.lawa gambo nie.

.kluarga pooh n mr. donald.

.DSB ^_^.

.model2 x berbayor =_=.

.~_~.

.^_^.

.FSG o_0.

.laluan 1000 wajah. 

.UiTM di hatiku.

.gambar paling best!.

.zaman kanak2 riang ria.

.en kerbau lagik.

. ^_^.

oh ye, tetibe nak cerita kasik panjang lagi.. for those yang tahan perangai senget aku korang memang mantap.. thankz again buat:

  • cik siti ~ thankz atas semue pertolongan ko semasa FYP kite dulu, n kadang2 nasihat yang ko bagi memang sangat bergune.. thankz bagi kiter orang tumpang kereta ko.. heeee, nanti kalau kat fak farmasi ade mamat2 yang kosong pass sorang kat aku.. all da best tok master ko... ^_^
  • cik pana ~ thankz coz jadik roomate dalam 2 1/2 nie.. heeee, maaf la kalau ade ape2 yang terkasar dengan ko.. ko memang terbaek, maaf kerenah aku kadang2 macam x betol.. thankz coz ko juga bertahan dengan obsesi aku kat j-pop n k-pop... n maaf kalau ko ade termuntah coz kene pakse dongar kisah 'cinta' aku tue.. heeeee,  all da besh untuk impian ko.. ^_^
  • cik liza ~ thankz coz jadik housemate aku.. walaupun kadang2 kite macam ade awkward moment hopefully ko x de sentap ngan aku okay.. heeee, kadang2 gurauan atau percakapan aku ade yang x patut.. maaf lagi sekali.. kawen jangan lupe ajak okay...oh, n all da best.. ^_^
  • cik enon ~ aku suke dengan semangat ko enon, thankz coz jadik kawan aku.. heeee, kadang2 aku ade perangai yang boleh buat orang rase annoying.. so maaf.. n kalau aku ade terkasar dengan ko maaf jugak.. all da best untuk master ko.. doakan aku mane tau, aku boleh jadik junior ko.. heeeee, nanti kalau kawen jangan lupe ajak.. thankz coz jadik kawan aku.. ~_~
  • cik senah ~ heee, thankz coz jadik kawan aku.. heeee, aku tau kadang macam ade awkward moment bile kite due je tinggal.. hahahha, pape pun aku suke dengan perangai selambe ko.. senang idup, x payah nak sentap2 ye x?? smuge ko berjaye capai ape yang ko rancangkan.. ^_^
  • cik paten ~ hah, cik paten.. terima kasih jugak jadik kawan aku.. haha, kadang2 gurauan ade yang terkurang ajar maaf.. haha, aku doakan ko berjaye dalam ape pilihan yang ko buat.. heeeeeee, mane tau kiter jadik junior cik enon n cik siti ke nanti.. heeeee, wish all da besh..
fuuuuuh, wish korang semue gud luck!!!  jumpe time konvo nanti!! @_@

p/s: x perlu kate ape2.. =_=


No comments: