Sunday, July 11, 2010

.wow, sudah habis.

salam..

last few days, aku dah pun selamat menghabiskan latihan industri aku. i hope everything just gonna be fine. thankz 4 everything especially lab teams k. as for today, aku ngan kawan2 aku hang out since 1 of my fren yang study kat bandung masrina, coming back for semester break. so nak la spend sikit mase ngan bliau.

kiterorang just hang out kat times square. sambil2 hang out tue aku try la usha2 lens kat sane, but for sure la ari nie ari sabtu. so ramai la makhluk bumi yang berada disana. malangnye, x dapat lens yang aku nak. just normal lens, pun dah abis. end up merayau2 kat sane. 

actually nak gak tengok twilight saga:eclipse. tapi semue full okay, sangat2 x puas hati. last2 end up dengan citer knight and day. or day and knight, haha not so sure. yela dah separuh hati je nak tengok. semue hati dah kat edward same jacob. aish, nie x boleh jadik kene g gak next week.hehe. tadi mase nak tunggu tayangan, we all ade g satu kedai. kedai yang wat sticker gambar. wah, sangat kecoh wat bende macam tue. end up agak chumel jgak. there some of da pictures, dah kurang gambar x macam mase dulu. aish~


.bju nyamuk itu - masrina.

.yg x clear tue la sticker pic kami. wah, chumel laks aha.

so back to this blog, i had thingking to give a little changes for my blog, yeah i do thingking about it. tapi, aku rase macam agak2 lazy skit. wah, kenapekah aku merojakkan bahasa penulisan nie. maafkan saye, coz kadang2 ade krisis dalaman. waaah, apekah merepek?? okay, untuk skarang aku pakai je la layout yang dah disediakan nie, sonang sikit. hope x de la kate blog aku agak serabut or selekah. do enjoy my bebelan okay. daaaaa~

p/s: la, lusa start klas.. senior year kot.. aish~

No comments: