Sunday, July 25, 2010

.dugaan oh dugaan.

salam...

wow, hari ini dah ahad. last week merupakan 1 hari yang cukup2 mencabar. banyak bende yang berlaku kat ada dan juga kawan2. yap, skang baru rase bahang final year. everything nampak x betol, nampak x kene. ya, kadang2 rase buntu. 

dugaan paling besar, supervisor kami dah x dibenarkan untuk ambil seorang student untuk final year project. so skang kami semue kene cari supervisor baru, yeah ketika ramai lecturer dah x hingin menambah bilangan pelajar untuk final project, kami sebaliknye kene tebalkan muke untuk mintak jasa baek mane2 lecturer yang sudi menolong kami. -_-'

ya, mule2 rase macam upset gak. tapi thankz to x-supervisor kami yang sudi tolong kami. thankz puan. minggu lepas jugak, dah 3 minggu ada x de klas human resource, minggu depan adalah minggu terakhir sama ada nak kene tukar klas baru atau pun sudah ade lecturer baru, wow. dugaan2.

so, skang kene fokus ngan supervisor untuk final year project ngan preparation untuk praktikal presentation n report nie. wow, harap ada mampu bertahan n mampu tersenyum lagi. kadang2 rase macam nak cabut je otak nie dari dok fikir macam2. okay skang kene bertahan. fighting oh!

p/s: hikmah bagi setiap yang berlaku tetap ada... oho~

No comments: